سخنان شهدا درباره حجاب2
یادوخاطره سردارشهیدفرج الله رستگار
امام خامنه ای: یادو خاطره شهداکمترازشهادت نیست این وبلاگ درباره سرداررشید اسلام فرمانده گردان مال اشترشهید فرج الله رستگار که دردوران دفاع مقدس حضور دائم داشتند.دراکثرعملیات ها شرکت داشتند. که جنازه این شهید بزرگوار بعد 9سال 6ماه برگشت ودر زادگاه خودش به دست مردمان ولایتمدار روستای قالینی به خاک سپرده شد این بزرگوار مدتی هم دردوران دفاع مقدس محافظ امام (ره) در جماران بود. وهمچنین محافظ مقام معظم رهبری در دوران ریاست جمهوری شان بوده است..

نظر شما درباره ی این وبسایت چیست؟

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان علمدارکربلای شلمچه و آدرس sardarghalini.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
حب العباس :: کرامات حضرت ابوالفضل
اماده باشیم شهدای دستگرد قداده هلالی وصیت شهدا


آمار مطالب

کل مطالب : 65
کل نظرات : 1

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 20
باردید دیروز : 4
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 25
بازدید سال : 300
بازدید کلی : 26125

سخنان شهدا درباره حجاب2
غيرت .... كجا؟
 

يكي از دوستان و آشنايان شهيد ابراهيم امير عباسي مي گويد:

«پسرم الان 28 سالش هست. آن روز كه با هم ابراهيم را ديديم، سال 1361 بود و پسرم هفت سال داشت. سوار ماشين بوديم كه من ابراهيم را در پياده رو ديدم. آخرين باري كه ديده بودمش بود. شنيده بودم ازدواج كرده است. سريع از ماشين پياده شديم. رفتم جلو و خيلي گرم شروع به احوال پرسي كردم. پسرم هم با ابراهيم دست داد و حالش را پرسيد. چند جمله اي بيشتر ردوبدل نكرده بوديم كه يك دفعه ديدم صورت ابراهيم سرخ شد. انگار از چيزي ناراحت شده باشد، رويش را برگرداند به طرفي ديگر. برگشتم يك نگاهي انداختم، ديدم زني بدحجاب و لاابالي، با سر و وضع ناجوري جلوي يك كيوسك تلفن ايستاده است. صداي ابراهيم مرا به خود آورد. داشت با ناراحتي مي گفت: «غيرت شوهرش كجا رفته؟ غيرت پدرش كجاست؟ غيرت برادرش كجا؟» بعد هم رو كرد به آسمان و با حال عجيبي گفت: «خدايا ! تو شاهد باش كه ما حاضر نيستيم چنين صحنه هايي را در اين مملكت ببينيم. مبادا به خاطر اينها به ما هم غضب كني و بلا بفرستي روي سرمان».
[حالا] 21 سال از آن روز مي گذرد. پسر من هنوز جمله به جمله آن حرف ها را به خاطر دارد و هنوز هم تحت تأثير همان يك برخورد با ابراهيم است».
1

 

 

 

 
 
حريم خدا
مادر شهيد رجب علي آهني مي گويد:

هرگز او را تندخو نديدم، اما يك روز ديدم با عصبانيت وارد خانه شد. تعجب كردم. دست از شستن لباس كشيدم و به اتاق رفتم. ديدم مشغول خواندن قرآن شده. پرسيدم: «طوري شده مادر؟ خدا نكند كه تو را كج خلق ببينم.» بدون اينكه نگاهش را از روي قرآن بردارد، گفت: «چيزي نيست، اجازه بدهيد كمي قرآن بخوانم. مي ترسم الان حرفي بزنم كه به گناه ختم شود.» من هم از كنجكاوي دست برداشتم. بعد از مدتي كوتاه، خودش به سراغم آمد. علت ناراحتي اش را كه پرسيدم، گفت: «امروز چند تا معلم زن با يك وضعي آمدند مدرسه روستا براي شركت در جلسه امتحان.. به محض ورود، با مردان دست دادند. من هم از اينكه حريم خدا شكسته شد، خيلي ناراحت شدم».1    

 

 

 

 
 
جایگاه حجاب در وصیتنامه شهدا
 

خواهرم، اولین وصیتم حجاب توست که از خون من، سرخ‌تر و رنگین‌تر است. خواهرانم، شما می‌توانید با حفظ حجابتان، نگهبان خون من و تمام شهدا باشید.

 

* اگر به امید خدا، شهادت نصیب من شد، سعادت دنیا و آخرت، شامل حال من شده که در راه خدا شهید شدم. شهید یوسف ارکانی

* آگاه باشید که ظواهر زندگی دنیا، شما را غافلگیر نکند. از اخلاق رذیله بپرهیزید. شهید پرویز محمدی

* آگاه باشید! نه دنیا برای شما باقی می‌ماند، و نه شما در آن باقی خواهید ماند؛ و اگر شما را به خود فریب داد، از بدی خویش هم بر حذر داشته است. شهید اسماعیل جان احمدی گل

 
 
گریه بر بی غیرتی و بی عفتی
 

گریه بر بی غیرتی و بی عفتی

 
 
شهيد حســـــــن حســــين پــــور
 
جمله هميشگي شهيد حســـــــن حســــين پــــور در مورد حجاب:

"ای زن به تو از فـــاطـــمـــه اینگونه خطاب است ،ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است "

"خواهــ ــرم سرخــ ـــی خونــ ــم را بـــ ــه سیاهـ ــــی چـــ ــادرت بخشیــــ ــدم...."

ســــــــــــرخي خونم يعني بــــــی تابي حال مــــ ــــادرم...

ســــــــــــرخي خونم يعني اشـــ ــك هاي مدام خواهـــ ــرم...

ســــــــــــرخي خونم يعني غصـــ ــه هاي ناتمام پــــ ـــدرم...

ســـــــــــــرخي خونم يعني بي قـــ ــراري هاي بـــ ـــرادرم...

سیاهـ ــــی چـــ ــادرت يعني

فـــقـــ ــــط...فــــ ـــقــــط...فـــ ــــقط

حــ ــجــ ــابـــــ ــــ


 
خاطرات شهدا در مورد حجاب
 

چادر به جای کت

لباس فرم معلم‌ها کت‌های بلند با شلوار بود . زنگ‌های تفریح کت‌هاشون را در می‌‌آوردند و با بلوز آستین کوتاه وسط حیاط والیبال می کردند . مهدی کلاس چهارم بود . با دیدن این صحنه خیلی‌ ناراحت شد . گفت :" چرا باید این قدر راحت مسائل اسلام را زیر پا بگذارند . می‌خوام ادبشان کنم .

 

" جواد دوید جلو و گفت :" می‌خوای چی‌ کار کنی‌ نکنه دردسر بشه ! " خندید و گفت :" نه ، فقط می‌خوام مجبورشون کنم با چادر برند خونه " .

 

 

مهدی چادر‌های نماز خانه را برداشت . رفت بالای پشت بام . آهسته پرید توی حیات . کت‌های معلم هارا بدون این که متوجه شوند برداشت و جای آن چادر گذشت .

 

بعضی‌ معلم‌ها که نمیتوانستند با این وضع ‌‌ جلوی روستائیان از مدرسه بیرون روند مجبور شدند چادر هارا سر کنند و به خانه روند

 

سنگر حجاب، همچون جهاد شهيد
 

يکي از فرازهاي مهمي که حضرت امام در بدو ورود خود به ايران در 12 بهمن سال 57 در سخنراني تاريخي خود در بخشت زهرا بيان کردند مبارزه با فحشا و فساد و اختلاطهاي بي مورد زن و مرد در سينما و سيما بود. ايشان قبل از آن هم در مصاحبه ها و گفتگوهاي مختلف بر اين مطلب تاکيد داشتند که اساس نظام جديد معنويت اسلامي و مبارزه با مظاهر فساد و غفلت در جوانان و بخصوص بانوان است. اين در حالي بود که آن زمان فرهنگ غالب دنيا فرهنگ برهنگي بود و اين امر جزء نمادهاي تمدن و ترقي تلقي مي‌شد! اقدامات مفسده انگيز رضا و محمدرضا پهلوي در تغيير فرهنگ اسلامي و ايراني ملت سبب شده بود سينماها، درياها و خيابانهاي کشور  و بخصوص تهران و شهرهاي بزرگ جولانگاه زنان عريان و نمايش بي عفتي و هرزگي و بي بندوباري و شهوت پرستي شود و اين امر روز به روز تبليغ و ترويج مي شد! به عنوان نمونه روزنامه "رستاخيز" كه در سال هاي عصر پهلوي خود را داعيه دار بررسي سينماي ايران وانمود مي كرد، تا حدي آشكار به مبحث ابتذال و رواج آنها بها مي داد كه باعث شگفتي بود. انعكاس نگرش هاي نويسندگان در خصوص روش هاي بازيگري در اين روزنامه بدين صورت بود: "يكي از آن چيزهايي كه دست و پاي بازيگران ما را مي بندد، چيزي است كه در اين اجتماع اسمش را(آبرو) گذاشته اند. اگر يك بازيگر در صحنه به فكر آبرويش باشد، بازيگري است بي آبرو... عامل ديگري كه دست و پاي بازيگر ايراني را مي بندد، (نجابت) است." با اين وجود و در چنين فضايي حضرت امام، حرف دل ملتي مسلمان را با شجاعت فرياد زد و از عفت و متانت و معنويت سخن گفت.‏


 
 
شهيد غلامرضا عسگرى
 

حجاب در کلام شهیدان

من با حجاب شما رشد پيدا کردم
"مادرم... من با حجاب و عزت نفس و فداكارى شما رشد پيدا كردم."


 
 
شهيد محمد حسن جعفرزاده
 

حجاب در کلام شهیدان

استعمار از سياهى چادر تو مى‏ترسد
"اى خواهرم: قبل از هر چيز استعمار از سياهى چادر تو مى‏ترسد تاسرخى خون من."


 
 
شهيد محمد بي‌آبادي
 

حجاب در کلام شهیدان

 ... و خواهران، شما در جامعه بايد حجابتان را رعات كنيد و از همه پدران خواهران مي‌خواهم كه فرزندانشان را حسين‌وار پرورش دهند.


 
 
شهيد على روحى نجفى
 

حجاب در کلام شهیدان

حجاب خون‏بهاى شهيدان است
"از خواهران گرامى خواهشمندم كه حجاب خود را حفظ كنند، زيرا كه‏حجاب خون‏بهاى شهيدان است."


 
شهيد عليرضا نيله چي
 

حجاب در کلام شهیدان

به كليه خواهران ايراني و مسلمان توصيه مي‌كنم كه حجاب را رعايت كنند، چون حفظ حجاب شده است يا اقوام نزديك است فرق نمي‌كند، نامحرم است و بر شما زنان مسلمان واجب است كه حفظ حجاب براي دشمن سنگين‌تر از خون شهدا است. زيرا حجاب است كه بهترين زينت براي زن است. آن كه نامحرم است. اين حرف‌ها بيهوده است كه دبير است يا از كوچكي با ما بزرگ شده، حجاب خود را رعايت كنيد و خود را از ديد نا محرم بپوشانيد.


 
 
شهيد عباس افشار
 

حجاب در کلام شهیدان

اي خواهران مسلمانم اگر مي‌خواهيد از خون پاسداري كنيد، حجاب خود را رعايت كنيد زيرا حجاب تو از خون من كوبنده‌تر است. با رعايت حجاب خود راه زينب را دنبال كنيد. پيام شهيدان را به گوش جهانيان برسانيد زيرا هر انقلابي دو چهره دارد: خون و پيام ما رفتيم شهيد شديم، خون خود را در راه اسلام نثار كرديم و اين شما هستيد كه بايد پيام ما را به گوش جهانيان برسانيد آن هم از طريق حجابتان.


 
 
شهيد متين ابراهيم زاده
 

حجاب در کلام شهیدان

توصيه ام به خواهراني است كه هنوز مقام والاي زن را در نيافته‌اند. خواهرانم كشورما ديگر كشور چندين سال پيش نيست. اكنون دور تا دور اين مرز و بوم را خون شهيداني بر گرفته كه هر يك كربلايي آفريده‌اند و چقدر دردناك است كه چنين جواناني را اهدا كنيم و بي‌تفاوت باشيم. به خدا قسم اگر مي‌دانستم با هر قطره خوني كه ريخته مي‌شود بي‌حجابي آغوش حجاب را در بر مي‌گيرد،حاضر بودم هزاران هزار بار كشته شوم. ما هر چه فقر فرهنگي و عقب ماندگي و فساد داريم از اين بي‌حجابي است چون يك فرد بي‌حجاب دردي را دوا نمي‌كند بلكه عده‌اي از افراد فعال جامعه را نيز منحرف مي‌كند. پس وصيت من به ملت اين است كه آنان را اصلاح كنند و اگر اصلاح نشدند از خود برانند.


 
 
شهيد ابن يامين جهاندار
 

حجاب در کلام شهیدان

خواهرانم با حجابتان، زينب وار پيام شهدا را به گوش جهانيان برسانيد كه ما برحقيم. در خصلت زن است كه لباس‌هاي فاخر به تن يا طلا را به دست و گردن داشته باشد و يكي از افتخارات من اين بود كه شما خواهر و مادر بزرگوارم در فكر اين مسائل نبوديد، به چيز كم قانع بوديد همان گونه به فكر سازندگي خودتان باشيد و نماز شبتان ترك نشود.


 
 
شهيد بهرام يادگارى
 

حجاب در کلام شهیدان

 حجاب، مشت محکم بر دهان منافقين
"خواهرم: حجاب تو مشت محكمى بر دهان منافقين و دشمنان اسلام مى زند."


 
 
شهيد اسماعيل اسكندري
 

بوستان حجاب

 

 و شما خواهران حجاب خود را حفظ كنيد كه حجاب شما سلاح شماست.


 


 
 
شهيد علي‌اصغر عدالتيان
 

حجاب در کلام شهیدان

... خواهران عزيز، حجاب خود را حفظ كنيد، شما بايد در مقابل شايعه پراكني‌ها و بي‌حجابي‌ها مبارزه كنيد و رسالت زينبي را در جامعه ايفا نماييد.

 
 
شهيد ميرطاهر سرمست‌زاده
 

حجاب در کلام شهیدان

... اما پيامم به جوانان عزيز: خواهران و برادران: جبهه‌ها را خالي نگذاريد و جهاد اكبر را هم فراموش نكنيد از نفسهاي شيطاني دور باشيد و به نامحرم نگاه نكنيد. خواهران، حجاب خود را حفظ كنيد.


 
 
شهيد داود عبداللهي
 

حجاب در کلام شهیدان

خواهر جان، حجابت را حفظ كن تا جزو ياران خدا باشي، اگر مي‌خواهي در دنيا سرافراز شوي، حجابت را حفظ كن.


 
 
شهيد سلطان مراد شكوهي
 

بوستان حجاب

خواهرم حفظ حجاب بنما كه شخصيت زن به حجاب اسلامي او مي‌باشد، چون هدف اسلام همين است مانند فاطمه (س) و مانند حضرت زينب (س) باشيد كه فردا دير است.


 
 
شهيد حميد رضا نظام
 

حجاب در کلام شهیدان

نهفته باش و هميشه گل باش
خواهرم: از بى حجابى است اگر عمر گل كم است نهفته باش و هميشه گل باش."


 
شهيد حميد رستمى
 

حجاب در کلام شهیدان

حجاب را حجاب‏را، حجاب را
به پهلوى شكسته فاطمه زهرا(س) قسمتان مى‏دهم كه، حجاب را حجاب‏را، حجاب را، رعايت كنيد."


 
 
شهید سید محمد تقی میرغفوریان
 

بوستان حجاب

«از تمامی خواهرانم می‏خواهم که حجاب این لباس رزم را حافظ باشند.»


 
 
شهید بهشتی
 

بوستان حجاب 

خواهران و برادران عزیز! توجه کنید به این مساله که به حجاب و پوشش اسلامی به طور عجیبی ظلم شده است. پوشیده بودن زن در اسلام در حدی است...


 
 
شهيد مطهري- حجاب
 
ما براى پوشش زن از نظر اسلام فلسفه خاصى قائل هستيم كه نظر عقلى آن راموجه مى‏سازد و از نظر تحليل مي‏توان آن را مبناى حجاب در اسلام دانست.

فلسفه پوشش اسلامى به نظر ما چند چيز است.بعضى از آنها جنبه روانى دارد وبعضى جنبه خانه و خانوادگى،و بعضى ديگر جنبه اجتماعى،و بعضى مربوط است‏به‏بالا بردن احترام زن و جلوگيرى از ابتذال او.
 

حجاب در اسلام از يك مساله كلى‏تر و اساسى‏ترى ريشه مى‏گيرد و آن اين است‏كه اسلام مى‏خواهد انواع التذاذهاى جنسى، چه بصرى و لمسى و چه نوع ديگر، به‏ محيط خانوادگى و در كادر ازدواج قانونى اختصاص يابد، اجتماع منحصرا براى كارو فعاليت‏باشد. بر خلاف سيستم غربى عصر حاضر كه كار و فعاليت را با لذت جوييهاى‏جنسى به هم مى‏آميزد اسلام مى‏خواهد اين دو محيط را كاملا از يكديگر تفكيك كند.


 
 
رییس جمهور شهید محمد علی رجایی
 

بوستان حجاب 

« خواهران ما در حالی که چادر خود را محکم برگرفته‏اند و خود را هم چون فاطمه و زینب حفظ می‏کنند... هدف‏دار در جامعه حاضرشده‏اند.»


 
 
شهید علی اصغر پور فرح آبادی
 

بوستان حجاب

«خواهر مسلمان: حجاب شما موجب حفظ نگاه برادران خواهد شد. برادرمسلمان: بی‏اعتنایی شما و حفظ نگاه شما موجب حجاب خواهران خواهدشد.»     


 
 
شهيد كريم دلبازجو
 

بوستان حجاب

از همه برادران و خواهران عزيز مي‌خواهم كه هميشه آماده باشيد چه در جهاد اكبر و چه در جهاد اصغر. بالاخص يك سفارشي كه هميشه در اسلام و امامان معصوم(ع) و از صالحين نقل شده مساله حجاب است. از همه خواهران غيور مي‌خواهم كه عفت را پيشه خود قرار دهيد.


 
 
سردار شهید رحیم آنجفى
 

خانواده برتر

«خواهرم: محجوب باش و باتقوا، كه شمایید كه دشمن را با چادرسیاهتان و تقوایتان می كشید.» «حجاب تو سنگر تو است، تو از داخل حجاب دشمن را مى بینى و دشمن تو را نمى بیند


 
 
دانشجوي شهيد علي اسماعيلي رنجبر
 

بوستان حجاب

... و شما اي خواهران متدين و متعهدم، خدا را به عفت زهراي اطهر(س) و شجاعت زينب (س) قسم مي‌دهم تا توفيق حفظ حجاب و عفيف بودن و استقامت به شما عنايت فرمايد و آنگونه كه زينب را قهرمان كربلاي تاريخ اسلام كرد، شما را قهرمان عفت و استقامت و صبوري گرداند. بر شما باد حفظ حجاب و دعا كردن بر امام امت و رزمندگان.


 
 
شهيد عبدالله كلوشاني
 

حجاب در کلام شهید

به خواهرانم سفارش مي‌كنم كه سر و پوشش اسلامي خود را حفظ كنند و باعث به گناه و فساد كشيدن ديگران نشوند كه قبر خانه‌اي است كه روزي چند بار شما را صدا مي‌زند و به يقين كه همه شما خواهيد مرد و دوباره براي جواب اعمال، زنده خواهيد شد. بترسيد و حجاب خود را حفظ كنيد و بر مردان و جوانان باد كه خود و ديدگان خود را از جهنم و سوزندگي آتش آن بر اثر نگاه حرام نگه دارند. از خدا بترسيد كه او بر حق است و به آنچه مي‌كنيد گواه است.


 
 
شهيد حسن براتي
 

حجاب در کلام شهید

اي خواهران شجاع اسلامي، حجاب خود را حفظ كنيد كه حجاب يكي از مسائل مهم و اساسي اسلام است و بايد حجاب شما اسلامي و رفتار شما اسلامي باشد تا كساني كه حجاب را رعايت نمي‌كنند از شما خواهران مسلمان با ايمان درس حجاب بگيرند...


 
 
شهيد عليرضا فرهادي كيا
 

حجاب در کلام شهید

... اين وصيتنامه گوشزد به كساني است كه در خواب غفلت بسر مي‌برند و هنوز هم بيدار نشده‌اند.
... وصيت من به شما اين است كه در حفظ حجاب خويش بكوشيد.
... اي زن به تو از فاطمه اينگونه خطاب است، كه ارزنده‌ترين زينت زن حفظ حجاب است.
... اي پدر و مادر!، شما در اين دنيا خيلي به من محبت داشتيد ولي من قدر شما را ندانستم
... مرا حلال كنيد
... پيرو خط امام باشيد
* راه شهيدان خدائي مستدام و روح پاكشان با قرائت حمد و سوره و صلوات بر محمد و آل محمد شادمان باد.


 
 
شهيد عبدالله محمودى
 

حجاب در کلام شهید

چادر تو کوبنده تر از خون من "و تو اى خواهر دينى‏ام: چادر سياهى كه تو را احاطه كرده است ازخون سرخ من كوبنده تر است."


 
 
شهيد محمدرضا خالص
 

حجاب در کلام شهید

... و اما تو‌اي خواهر به حفظ حجاب و عفت و وقارت همت كن كه فاطمه زهرا الگو و اسوه شماست. مبادا با كارهاي ناپسند حاصل خون شهدا را هدر دهي و يك مشت آدم‌هاي عوضي از خدا بي‌خبر را از خود راضي كني.


 
 
شهيد محمد ناظري
 

حجاب در کلام شهید

فرازي از وصيتنامه شهيد: سخن كوتاهي دارم با خواهران ديني و خواهران شيردل ايران زمين و آن اين است كه حجابتان را حفظ كنيد. زيرا سلاح و سنگر شماست و هميشه به ياد بانوان بزرگ و رنج ديده اسلام فاطمه زهرا(س) و زينب(س) غم ديده باشيد كه سياهي چادر حجاب شما كوبنده‌تر از سرخي خون شهيدان است.


 
 
شهيد علي آقاباقري
 

بوستان حجاب

 وصيت من به خواهرانم اين است که در شهادت من مثل زينب (س)عمل کنيد و حجاب که اصلي‌ترين مسئله است را رعايت کنيد که حجاب حمايت از خون شهيدان است.


 
 
شهيد محمود وكيلي
 

حجاب در کلام شهید

"اي خواهرانم اميدوارم كه حجاب فاطمه‌گونه‌تان را خوب حفظ كنيد كه با اين كارتان ادامه‌دهنده خون شهدا هستيد و مواظب باشيد كه خود را از جوانان هوس‌باز حفظ كنيد، اگر سعادت مي‌خواهيد. اي برادران و اي دوستان، اي رفقا اگر مي‌توانيد ادامه‌دهنده راه شهيدانتان باشيد، خون آنان را هدر ندهيد. كمتر دنبال هوس باشيد و بيشتر در دعاها شركت كنيد. مراسم دهه محرم را خيلي باشكوه برگزار كنيد. دعا به جان امام و مرگ بر آمريكا را يادتان نرود".


 
 
شهيد براتعلي حفيظي
 

حجاب در کلام شهید

برادران و خواهران محترم بر شما باد كه از اين دنياي فاني دل بر كنيد و خودتان را آزاد نمائيد، خواهرم تو را سفارش مي‌كنم به حجاب كه همانا حجاب سپر امن الهي است و بدان كه حجاب تو كوبنده‌تر از خون من است چرا كه دامن زنان محجبه است كه شهيد پرور است.


 
 
شهيد رمضان علي شيرازي
 

 حجاب در کلام شهید
قسمتي از وصيتنامه شهيد:
"با خواهران نيز سخني دارم، خواهر گرامي بدان كه پوشش عامل پرواز معنوي شما از كنج خانه به سوي ملكوت اعلي است. پوشش زن فريادي است عليه هرگونه بردگي در برابر ستمكاران، پس اين را بدان كه حجاب تو كوبنده‌تر از خون من است."

 
 
طلبه شهيد محمد مهدي مازني
 

حجاب در کلام شهید

... ‌اي خواهران، با حفظ حجاب اسلامي، زينب گونه باشيد و فرزندانتان را چنان تربيت كنيد كه در آينده بتوانند انتقام گيرندگان خون من و هزاران شهيد ديگر باشندو همچون زينب (س) پيام رساننده خون سرخ شهيدان باشيد.
درسهايتان را بخوانيد و خود را مجهز كنيد براي فتح فلسطين عزيز.
تا آخرين نفس، راهمان را كه همان راه اسلام و امام است، ادامه دهيد.


 
شهيد محمد اكبر كريمي
 

حجاب در کلام شهید

... مادر مهربانم؛ تو بودي كه مرا پرورش دادي و اينچنين تربيت كردي كه براي حفظ اسلام جان فدا كنم.
برادرانم؛ بدانيد كه تنها رضاي خدا و عشق به او بود كه مرا به جبهه‌هاي نبرد با دشمن برد.
خواهرانم؛ شما نيز همچون زينب كبري(س) در زندگي‌تان صبور و شكيبا باشيد. سستي به دل راه ندهيد و در انجام واجبات كوشا باقي بمانيد.
... تسليم خدا باشيد، كارهايتان را خالصانه انجام دهيد و براي فرج صاحب الزمان(عج) دعا كنيد.
* راه شهيدان خدايي مستدام و روحشان با ذكر خالصانه حمد و سوره و صلوات بر محمد و آل محمد(ص) شادمان باد


 
 
شهيد داوود قرباني
 

حجاب در کلام شهید

... پدر و مادر عزيزم! شهادت من باعث افتخار شماست، زيرا راه ما همان راه امام حسين عليه السلام است و در همان راه به شهادت مي‌رسيم
... اگر مي‌خواهيد براي من گريه كنيد به ياد امام حسين عليه السلام و اسارتهاي حضرت زينب سلام الله عليها گريه كنيد كه سخت‌ترين شكنجه‌ها را تحمل كردند.
... برادر عزيزم! راه شهدا را ادامه دهيد، اگر اين راه را ادامه ندهيد، چنان است كه راه امام حسين عليه السلام را ادامه نداده‌ايد.
... خواهران عزيزم! سياهي چادر شما بيشتر از خون سرخ من، مي‌تواند پشت دشمنان اسلام و دشمنان انقلاب اسلامي را بلرزاند.
... شب‌هاي جمعه مرا ياد كرده و با شهدا تجديد پيمان نمائيد.
* راه شهيدان خدائي مستدام و روحشان با ذكر خالصانه حمد و سوره و صلوات بر محمد و آل محمد شادمان باد.


 
 
شهيد محمد امان اللهي
 

حجاب در کلام شهید

از خواهران، زينب گونه پيام شهيدان راه خدا را به گوش جهانيان برسانيد و زينب گونه به راه شهيدان ادامه دهيد.‌اي خواهران عزيز و مادران گرامي و همسر وفا دارم، حجاب و عفت و پاكدامني را سرلوحه زندگي خودتان قرار دهيد و هميشه فاطمه و زينب گونه زندگي و مبارزه كنيد.


 
شهید علی رضائیان
 

بوستان حجاب

«شما خواهرانم و مادرانم: حجاب شما جامعه را از فساد به سوی‏معنویت و صفا می‏کشاند.»


 
 
شهيد آبياران
 

بوستان حجاب

توصيه‌اي كه به خواهران دارم اين است كه اگر مي‌خواهند خون شهيدان را پايمال نكنند اين است كه حجاب خود را حفظ كنند.


 
 
شهيد مصطفي اقباليان
 

حجاب در کلام شهید

خواهرانم؛ اي پيروان فاطمه(س)، ارزش شما را از آنجا مي‌توان يافت كه از ده‌ها سال قبل تاكنون استعمارگران در به فساد كشيدن شما زنان نقشه و طرحهاي زيادي به كار بستند امروز سعادت و شقاوت جامعه بستگي به سعادت و شقاوت شما زنان دارد

شهيد مصطفي اقباليان


 
 
شهيد نادرعلي اكبرنژاد
 

بوستان حجاب

به خواهرانم بگو كه اگر از من بدي ديدند مرا ببخشند و هميشه حجاب خود را حفظ كنند، چون ما براي ناموس مي‌جنگيم.
 
 


 
 
شهيد جعفر جعفري
 

حجاب در کلام شهید

... يك وصيت به تمامي مادرانم و خواهرانم در ايران و ساير نقاط جهان دارم، اين كه آنها هم بايد با دشمن مبارزه كنند ولي بدانند كه اكنون مبارزه آنان حفظ عفت و حجاب و تزكيه نفس و مبارزه با شيطان نفس است...


 
 
شهيد عبدالله رحماني‌منش
 

بوستان حجاب

  خواهرانم، مبادا حجابتان را فراموش كنيد، چون ما سربازان به خاطر حجاب و حفظ مملكت و دين با دشمن مي‌جنگيم.


 
 
حجاب در کلام شهدا  بوستان حجاب

«حفظ حجاب هم چون جهاد در راه خداست.»

 

(شهید محمد کریم غفرانی)

 


 

«خواهرم: هم چون زینب باش و در سنگر حجابت‏به اسلام خدمت کن.»

(طلبه شهید محمد جواد نوبختی )


 

«یک دختر نجیب باید باحجاب باشد.»

(شهید صادق مهدی پور)


 

«خواهرم: حجاب تو مشت محکمی بر دهان منافقین و دشمنان اسلام‏می‏زند.»

(شهید بهرام یادگاری)


 

«تو ای خواهرم... حجاب تو کوبنده‏تر از خون سرخ من است.»

(شهیدابوالفضل سنگ‏تراشان)


 

«از خواهران گرامی خواهشمندم که حجاب خود را حفظ کنند،


تعداد بازدید از این مطلب: 424
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود